Searching for culinary perfection, one recipe at the time

duminică, august 08, 2010

Paris - Ziua trei

Astazi a fost sculare de voie la 9:30.

Primul obiectiv al zilei a fost un muzeu de ciocolata. Asta a fost idea lui Andrei si s-a vazut de dimineata. A fost de ajuns sa-l atinga Magda usor pe umar si a si sarit din pat,10 minute mai tirziu fiind complect echipat si spalat :) .

Personal am crezut ca o sa fie o pierdere de timp dar m-a surprins placut pina la urma.Vizita a inclus o demostratie de facut ciocolata si si degustari suficient de multe cit sa nu mai vreau ciocolata pentru citeva ore bune.


De la muzeu am plecat direct la turnul Eiffel.

Acolo oameni ca la balamuc.

Un ghid  de acolo a zis ca e coada de doua ore ..dar eu cred ca era mai mare. Noua nu ne-a pasat de restul lumii pentru ca aveam bilete cumparate de pe internet si asteptarea noastra a fost de 3 minute.. URA!!! (multumim inca o data lui Gabi)

De la turn am mers direct in fintinile arteziene de la Trocadero.

M-am coborit la mintea lui Andrei si am intrat in apa cu el..


A urmat prinzul pe la 4:00 la un bistro de care citisem din America. Atmosfera cit se poate de pariziana si mincaruri intre foarte bune si decente. Asta a fost prima data cind Andrei s-a incumetat sa manince melci.

I-au placut atit de mult ca s-a ciordanit cu Roxi care a mincat mai putini ( Andrei ) si care trebuie sa se opreasca ( Roxi ).

De la masa am mers intr-o repezeala la piata Madeleine ca sa mai prindem magazinul Fauchon deschis. Asta e un fel de cofetarie \ magazin cu fite foarte mari. Am fost acolo cu Magda in vizita trecuta si ne aminteam numai lucruri minunate. De data asta nu au mai fost asa de minunate pe cit ne aduceam noi minte. Am cumparat vre-o doua prajituri ca nu zicem ca am fost pe acolo degeaba.


Magda a vrut sa vedem si biserica Madeleine ca tot eram acolo ..dar a fost o vizita scurta.

In drum spre piata Concorde

am trecut pe linga o alta cofetarie si nu ne-am abtinut sa nu tragem si acolo o vizita inopinata. Roxana a cumparat vreo doua macaroons iar eu inca o prajitura.

Cum ne umplusem de pungi cu prajituri, am facut o mica pauza in gradinile Tuileries ca sa decidem care prajitura a fost mai buna. Acolo..bucurie mare. Cei de la cofetarie ne-au incurcat pachetele si in loc de prajitura aleasa de mine ne-au dat altele doua. Una din prajiturile alese de cine stie cine ( si care foarte probabil nu a fost fericit cu selectia mea) a fost probabil cea mai buna prajitura mincata vreodata de mine. Prajitura cu pricina a fost ceva cu zmeura si crema de fistic
 Ziua s-a terminat cu o plimbare pe Champs Elysees si inca o catarare.. de data asta pe Arcul de Triumf
Share this post

0 comments

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© The Wandering Oltean
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top